planering & fundering

hej, startar denna morgon med att hjärnan går i hög varv.. för det första har jag inte sovit många timmar i natt då Melvin valde att vakna varann timme, sedan är det mycket tänkande om namngivningscermonin vi hade tänkt ha istället för ett dop, men hur planerar man en namngivningscermonin, vad ska man göra, vilka ska man bjuda, vilka ska man ha som faddrar och så vidare. Vill ändå att det ska bli något speciellt eftersom jag vill att det ska filmas. Ja hjärnan går på hög varv at the moment. Nä nu ska jag gå och dricka morgon kaffe och lägga detta på hyllan en stund. 😌 

Allmänt | |
#1 - - Becka :

Min syster hade en namngivningscermoni för hennes dotter, kan be hon kontakta dej så kan du få råd av hon. :)

Svar: kan du göra det? :D hade varit jättesnällt! behöver alls tips och råd jag kan få 😄
Ella Moberg

#2 - - Anonym:

Vilket charmtroll och vilket hår, wow

Upp